torsdag 31. mars 2011

Mishandling av dyr å barn

Hei

Nå skal jeg skrive om noe jeg syns er helt forferdelig ! Nemlig mishandling, av barn og dyr ! Jeg klarer bare ikke forstå hvordan folk har hjerte til å gjøre sånt ! Konklusjonen er at de har verken har hjerte, følelser eller vett i hode sitt til å tenke: Enn hvis det der var meg? Dyr og barn er like mye verdt som alle oss andre!
Mange hevder jo at sirkus er dyremishandling. Men jeg tror faktisk ikke der er ille på norske sirkus, hadde dette vært tilfelle det ville jo vi sett syke og agressive dyr. Pluss da hadde det neppe vært åpent for at folk skal kunne gå i stallen for og hilse på dyrene, for da hadde man jo sett tegn på misshandling.
Når det er sirkus her i byen hender det jo at jeg går fordi jeg syns det er sykt fett og se hva alle dyrene kan gjøre !
Men igjen da tenker jeg på om det virkelig er mishandling med i bildet? Men Dyretrenerene lever jo faktisk av dyrene sine, de har dem neppe der for og totrurere dem. Men som sagt, jeg er ikke helt sikker !


Bare se i Japan kor di skalperer dyr levende,at folk har hjerte til noe sånt skjønner jeg ikke. Så en filmklipp på facebook her for ei stund siden,æ ble helt kvalm å holdt på å spy,vil ikke gå inn i detaljer for d var så grovt at æ blir kvalm bare æ tenker på det.

Nå til barn. Hvordan klarer voksene å skade sine EGENE barn ! Hvorfor gjør dem det? Det er jo helt klart at det er noe oppe i hjernene deres som ikke fungerer som det skal ! Synes de at der er gøy å se på at barn har det vondt !? Jeg fortår der bare ikke ! Selv klarer jeg ikke høre på barn som gråter, jeg får helt vondt inni meg! Det finnes ikke ord !! Jeg kjenner at jeg blir forbannet,hevngjerrig og trist når jeg tenker på det ! At noen har hjerte til å gjøre noe vont mot sitt eget kjøtt å blod fatter jeg ikke

Hvis du bryr deg om dyr, signer under her
Det har jeg gjort ! http://www.ptroa.co.il/petition/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar